neljapäev, 17. juuli 2014

Treening...

Terekest jälle :)
Nagu rääkisin juba kaalulangetamisest natukene, siis sellega peaks kaasas käima ka treening.
Treenimisega saad hea enesetunde ja ka keha trimmi.
Ma ei tea paljud teist juhtusid lugema uudist Tiffany Rothe treeningvideost? Tegelikult on tal youtubes mitmeid videosid, kuid juttu tuli ühest konkreetset mille abil on juba mõne päevaga kaotatud cm või paar.
Ennem kui sellest juttu tuli avastasin juba selle video ja olin seda teinud 4 päeva järjest.Ei olnud ma ennast külll ennem mõõtnud,kuid tundus juba silmaga vaadates et toimib.
Jagan siin ka teiega seda 10 min videot :
https://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ

Ainult 10 min,kuid juba selle ajaga võtab higipiisad välja ja järgmine päev võivad olla liigesed valusad.
Kuigi video iseeneset ei tundu nii raske,vaadake veel tema teisi videosid ja andke teada kuidas teile tunduvad.Minu meelest ühed parimad treeningvideod mis leidnud olen. :)
Mis põhiline toimivad ka :)))

EDU KÕIGILE  JA PÄIKEST !!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar